Wednesday, January 12, 2011

Harta karun telah ku temui....yeah!!

Haish apa la yang aku nak buat hari ni..
bosannya....herm
mengeluh lagi...
kalau mak aku dengar aku asyik mengeluh je 
mesti dia marah...hehehe
sama jugak abang bear aku...
mesti dia marah setiap kali aku sebut perkataan bosan..
Aku dah start online...
aku teringat tentang sesuatu...
aku nak cari gadget teknologi yang terkini...
yang dah semestinya hobi aku gilakan gadget...
tapi sekadar untuk dapatkan information je..
at least bila aku tengok-tengok kat kedai...
aku dapat tahu la sejauh mana orang nak bohong kat aku...
nak beli belum mampu lagi...
nak cari kerja pun sampai merayu-rayu minta tolong orang..
tapi pesan mak...
takpe merayu untuk sesuatu yang baik...
bukan merayu untuk cepat kaya pulak...
hahaha ayat mak memang power.huhu

Puas aku surf dalam internet 
aku geledah pulak blog-blog lecturer ku...
aku baca tentang software,
note tentang pelajaran yang pernah aku belajar sewaktu aku diploma dulu...
agak-agak ingat lagi kot...
hahaha takkan la aku dah lupa..
pulun bagai nak rak
sampai demam tau...
apa pun Alhamdulillah berjaya jugak aku tamatkan diploma aku

Aku still lagi dalam blog lecturer ku...
tapi kali ni berpindah ke blog yang lain pulak...
tiba-tiba.... 
terasa malu yang amat sangat...
memang aku la dalam gambar tu...
siap zoom dekat-dekat...hahaha
Lecturer ku upload gambar aku dalam blog dia tau!!!
gambar sewaktu presentation praktikal
mulalah pelbagai persoalan di kepala aku
why? why? why?
adakah aku sangat special? atau sangat unik?
atau aku terlalu different?
walau apa pun aku nak jugak upload gambar tu kat dalam blog aku...

Sir...saya curi gambar saya dalam blog sir ye...
curi tapi minta izin, boleh kan??
kalau sir cakap takleh pun saya nak jugak!!
huhuhu

Inilah kenangan terakhir aku di UiTM Jengka
akan aku hargai segala ilmu yang telah lecturer2 ku curahkan kepadaku...
sehingga ke akhir hayat ku...

ni evaluator masa presentation praktikal hari tu...
dalam ketar-ketar aku present kat atas pentas
boleh pulak aku buat mereka ketawa 
tak sangka jugak aku boleh buat joke slamber...hahaha
yang berkopiah putih tu my supervisor masa praktikal..
En Affendy Malek...
Inilah aku...
tengah presentation...
masa ni belum kena hentam dengan evaluator lagi kot...hehe

Ini pulak barisan lecturer-lecturer ku...
sayang mereka semua...
terima kasih mendidikku menjadi insan yang berguna...
akan ku abadikan memori ku di UiTM Jengka as student dip computer science!!!



0 comments: