Tuesday, November 9, 2010

Dating time- Kemaman

Seperti yang dah dijanjikan..
aku dan abang bear setuju untuk keluar berbincang tentang hati dan perasaan...
jujur dan berterus-terang tentang diri dan perasaan...
aku terasa sangat yang dia sangat sayangkan aku....
aku menangis...tertunduk ego ku dengan keikhlasannya kepadaku...
akhirnya aku terima dia..

So, perbincangan seterusnya...
tentang masa depan kami...
Alhamdulillah dia seorang yang berfikiran matang...
walau tak educated cam adik beradik aku..ipar-ipar aku..
tapi aku sangat hormat dia sebab dia banyak sangat pengalaman tentang kehidupan...
berbeza dengan aku yang baru mengenal erti kehidupan...
sedangkan aku seorang graduate...tapi hakikat aku masih tak tahu apa-apa tentang kehidupan...
naif sangat dengan kehidupan dan yang paling penting....
tanggungjawab seorang anak...aku belajar daripada abang bear jugak...
betapa aku respect dia...
Syukur Tuhan ketemukan aku dengan abang bear....
sekurang-kurangnya dia boleh beri kebahgiaan kepada kedua orang tuaku...
dan menjadi guide untukku menjadi lebih matang....

Next,
herm banyak lagi cerita tentang abang bear ni...
tapi tajuk lain la pulak okeh!
Penat la sudah aku nak bercerita...
Sudah sampai untukku mengatakan tata...
hehehe

0 comments: