Monday, November 8, 2010

Presentation praktikal...

Pagi-pagi lagi dah bangun...semangat kot nak balik jengka semula..
or banyak lagi barang tak kemas untuk balik jengka.huhuhu
Mak dan abah dah decide nak pergi hantar aku naik bas ke jengka...
alang-alang cucu kesayangan mereka dijaga oleh ayah dorang...
dapat jugak abah dan mak ambil kesempatan untuk dating...
Abah memang seorang romantik...
dalam diam je ajak mak dating...aku dengar tapi aku hanya tersenyum je...
sejuk hati ku melihat mak dan abah hepi je...bahagia sangat...
Kalau lah aku mampu bawak mak abah pergi bercuti alangkah seronoknya mereka kan??
tapi aku still dalam dilema belajar...baru je nak abis praktikal...
maafkan sy mak..abah.... ;(

Sampai kat jengka...aku terus ke rumah sewaku dulu...
mas dan jaja dah menanti...rindu sangat kat dorang...huhu
sampai-sampai je...apa lagi...gosip la...
Wah!!! banyak cerita tau...huhuhu
memang best la...lepak dengan ex housemate aku yang sangat-sangat sporting...
Semua sporting tapi yang aku dapat jumpa sekarang cuma mas, jaja dan comel je...
yang lain....coming soon...InsyaAllah...

2 November....seawal 9.30 pagi...bermulanya pertarunganku....
Walaweh!!! kawan-kawan aku kena hentam la...
berdebar sampai takleh nak cakap apa...
tapi masa tu datang la budak junior...oh adikku...
duduk disebelahku...tanya macam-macam...
layan jela...tak baik akak senior kedekut ilmu dengan adik tau..hehehe
baiknya aku....wah...huhuhu
At least kuranglah sikit debaran aku....thanks alif... :)

Alhamdulillah semuanya ok....
terus telefon mak....dan abang bear...hehehe
tapi tak semudah itu untuk aku terlepas...
Kena datang lagi la next week...
sayang eh nak lepaskan saya...hehehe (perasan bebenor! ish)

Anyway...presentationku sebenarnya dah settle pun...
thanks to all yang mendoakan saya....
Eicha sayang sangat kat mak, abah, abang bear, lecturer-lecturer dan kawan-kawan....
dan special thanks to En Affendi, my supervisor yang sangat-sangat banyak membantu saya...
:)

0 comments: