Friday, October 29, 2010

I'm sorry abg bear.... :(

Aku telah lukakan hati abg bear aku lagi...maaf.... :(
Aku tak berniat pun nak lukakan hatinya lagi...
Berdosanya aku layan orang yang ikhlas menyayangi aku camtu...
Dulu sebelum dia luahkan perasaannya kat aku, aku dah tau yang dia sukakan aku
Tapi aku uji dia...dalam tak sedar aku dah lukakan dia...
Dan baru sebentar tadi pulak aku lukakan dia lagi...
sebab aku teringat kisah silam aku yang buat aku betul-betul serik untuk bercinta

Tadi dalam jam 4.30 petang...waktu dia balik dari kerja
aku dah buat dia sedih..maafkan aku sayang...
Kenapa dengan aku? Kenapa aku buat dia camtu?
sedangkan aku sayang sangat kat dia...
sedangkan aku sudah percayakan cinta dia..

Ya Allah..aku sangat sayangkan dia...aku tak dapat terima jika aku kehilangan dia...
aku tau hatinya merajuk...aku tau hatinya terguris...semuanya kerana aku
Maafkan aku...maafkan aku...aku yang tidak pandai menjaga hati orang sebaik dia...
Aku akui aku belum matang untuk menilai yang baik dan buruk
apatah lagi untuk buat sesuatu keputusan...
Walau apa pun aku tetap sayang abg bear aku....



Love him so much!!!
my ABG BEAR
 
 

0 comments: