Saturday, October 23, 2010

Oh perasaan lagi...

Bertambah-tambah tanda soal dalam kepala aku ni. Dia datang meluahkan isi hatinya kepada aku dalam keadaan aku masih dihantui penangan lelaki-lelaki yang tak reti hargai aku. aku cuba ambil masa memikirkan dan bertanya kembali kepada hatiku. Syukur aku masih belum berhati kering. 
walau apa pun aku perlukan banyak masa...Aku harap dia faham.
aku mintak untuk berkawan dulu. Aku risau kalau terus kapel pasti akan jadi sesuatu yang tak sepatutnya terjadi.serius hatiku sebenarnya dah bertaut kepadanya. dan sebab itu juga aku risau hubungan aku dan dia menjadi keruh kerana istilah kapel. Cam yang telah terjadi di masa silam ku. So, pendekatan yang sangat sesuai...istilah berkawan dan bukan kapel. Sampai masa dan kalau ada jodoh terus kahwin. Serik dengan hal-hal camni buat aku rasa kahwin terus adalah cara yang terbaek. Dah tak perlu kapel...maybe!Yang penting kedua-dua belah pihak bersedia okeh!.Be strong eicha....

0 comments: