Tuesday, October 19, 2010

What's on your mind?

Serabut dan sakit hati....dah sampai opis tapi macam-macam la aku tertinggal kat rumah. Serba tak kena je hari ni. Weh!!! Nape aku jadi camni ha??? Adei... sabar ecah. Tapi takleh la..mula la aku rasa nak nangis je. Please..need someone now..

Malam tadi aku rasa geram sangat kat dia. Seronoknya dia layan aku macam aku ni takde perasaan. Banyak cantik....kawan-kawan aku yang lain pun tak layan aku sekejam tu. Gurau- gurau biasa boleh diterima. Serius boleh diterima tapi kalau nak gurau kasar cam gula kasar, sory lebih baek aku angkat kaki then blah. 
Aku tahu dia ada orang yang sedang menunggu. Ada aku kesah? Dia sakitkan hati aku dengan cerita kebahgiaan dia. Ada aku kesah? Sebab tak nak aku kena darah tinggi aku pujuk la hati aku. Maybe dia belum matang lagi...belum nampak hakikat kehidupan. Mulianya aku sampai fikir camtu kat dia. Pijak semut memang comfirm semut mati.sebab aku berat dan anti dengan semut. Sakit wooo kena gigit semut.hahahaha

p/s: Jangan nak tunjuk lagak ok. Kita manusia biasa..sama je. Apa yang kita buat kat orang lain lambat laun terpalit semula kat diri sendiri. So, fikir la sendiri...masing-masing Allah kurniakan akal.

0 comments: