Saturday, October 9, 2010

Programmer


Masih belum terlambat lagi kan untuk aku menjadi seorang programmer wanita?
Apa tu programmer??? ha...kalau nak tau programmer ni cam doktor pakar la...tapi dalam bidang pengaturcaraan. Programmer tulis, test, debug, dan maintain computer program pastu komputer tu mesti berfungsi mengikut arahan yang telah ditetapkan.
Betul ke apa yang aku terang ni? haha rujuk balik kat Mr. Google okeh...
Apa pun itu lah impian aku lepas aku pergi menangis kat HEA dengan niat nak berhenti belajar
tapi akhirnya aku dapat ilham untuk teruskan pengajian aku.
Dan kalau boleh aku nak pergi lebih jauh. Degree, master, Phd....wah..jauh lagi perjalananku...
Takpe...yang penting aku sabar dan terus berusaha. Insyaallah sume tu akan jadi milikku..
Jangan dikenang lagi zaman kejatuhan ketika aku diploma. Jadikanlah sebagai pengajaran untuk aku berjaya dalam hidup. Akan ku perbaiki kelemahanku ketika degree nanti..Insyaallah...

0 comments: