Monday, October 18, 2010

skodeng time

Amboi suka eh bila sebut pasal skodeng ek.. Ni bukan pasal 18sx dan bukan jugak pasal 18sg atau apa-apa yang bersaudara dengannya. Sakitnya hati aku!!! Eh ecah awal-awal pagi lagi dah sakit hati? Kenapa mek? Mimpi ngeri ke malam tadi?

Banyak la kau punya pertanyaan. Tapi memang aku mimpi ngeri pun. Dah 2 malam aku dengar kilat, petir, guruh dengan hujan yang tersangatlah lebat...wah kecut perut aku. Mak.....sy takleh tido...(buat muka sedih.konon-konon manja la.harap  mak dapat teman tido next malam.huhu jangan harap la)

Ok berbalik kepada cerita skodeng. herm dengan perasaan yang macam orang gila dah kot...rasa nak marah-marah je aku pun terasa la penyakit gatal tangan. Search punya search dalam fesbuk akhirnya aku singgah kat blog kawan abangku... Seronoknya baca....hepi betul kakak ni. Semua yang dia ceritakan dalam blog dia banyak pasal life dia. hehe sory kak saya baca diari akak tu tanpa kebenaran akak...apa pun blog akak memang best.hehe

0 comments: