Monday, October 18, 2010

praktikal aku cuma goyang kaki ke?

Hari-hari aku pergi opis. Aku tahu aku bawak nama uitm. Sebab tu aku banyak menyepi. Terlalu ramah dan banyak cakap masa praktikal boleh mengundang macam-macam masalah. Aku bukan tak mesra okeh cuma cari masa yang sesuai untuk bercakap dan berborak. Untuk fakulti aku perlu jaga nama ramai orang..dah semestinya termasuk juga lecturer ku yang banyak mencurahkan ilmu kat aku.
Then dah dekat nak cukup 4 bulan aku kat opis ada la suara-suara yang bertanya apa aku buat kat opis menghadap komputer je. Dari persoalan tu aku dapat tau yang selama ni mereka-mereka tak tahu apa tugas aku sebagai student praktikal sains komputer. Walaupun geram tapi aku buat cool je...kalau orang tak tahu lebih baek kite terangkan..jelaskan. Terima yang sebenarnya aku tersilap apply tempat praktikal sebab kat sini cuma pasal undang-undang buruh dan pentadbiran. Be profesional okeh...good girl ecah...hehe
Pejam celik tinggal seminggu je lagi aku kat sini. Banyak sangat pengalaman yang aku dapat dan banyak sangat kenangan kat sini. Seronok bersama kakak-kakak kat sini. Happening je. Riuh tatkala mama cc ada. Bak kata bos...semua orang nak bercakap dalam satu masa. Bos pandai buat lawak. hehe Hari last nanti aku terpaksa la tahan airmata.
Pasni dah payah la nak join kecoh-kecoh kat opis...dengar lawak bos, cerita mama cc, kakak-kakak yang gila karok dan tarian ponco-ponco. Kakak-kakak yang suka buat lawak. Tak kering gusi duk gelak. Abang-abang jtk yang mengancam.aw...hehe Dan tak lupa jugak papa alice yang terasa sunyi bila dia tak datang keje.huhu
Nanti hari last aku upload gambar mereka kat my blog. Sedihnya nak tinggalkan jtk kuantan...sob..sob..

0 comments: